کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317959 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محافظت رایگان از اطلاعات با برنامه Hasleo Backup Suite Free

Hasleo Backup Suite Free یک نرم‌ افزار رایگان پشتیبان‌ گیری و بازیابی برای ویندوز است که قابلیت‌ های پشتیبان‌ گیری، بازیابی و کپی‌ برداری را در خود جای داده است. این نرم‌ افزار برای کاربران سیستم عامل ویندوز طراحی شده و می‌توان از آن هم روی کامپیوترهای شخصی و هم سرورهای ویندوزی استفاده کرد.

 

محافظت رایگان از اطلاعات با برنامه Hasleo Backup Suite Free

 

قابلیت پشتیبان‌ گیری و بازیابی Hasleo Backup Suite می‌تواند به شما کمک کند تا از سیستم عامل ویندوز، دیسک‌ ها، پارتیشن‌ ها و فایل‌ ها (پوشه‌ ها) پشتیبان‌ گیری کرده و آن‌ ها را بازیابی کنید تا امنیت سیستم عامل ویندوز و داده‌ های شخصی شما حفظ شود. قابلیت کپی‌ برداری Hasleo Backup Suite می‌تواند به شما کمک کند تا ویندوز را به دیسک دیگری منتقل کنید یا به راحتی یک دیسک را به یک SSD یا دیسک با ظرفیت بالاتر ارتقا دهید.

 

پشتیبان‌ گیری و بازیابی سیستم / پشتیبان‌ گیری و بازیابی دیسک/پارتیشن

از سیستم عامل ویندوز و پارتیشن‌ های مرتبط با بوت، از جمله تنظیمات کاربری، درایورها و برنامه‌ های نصب‌ شده در این پارتیشن‌ ها پشتیبان‌ گیری کنید. این کار تضمین می‌کند که می‌توانید سیستم عامل ویندوز خود را پس از خرابی به سرعت بازیابی کنید.

ویروس‌ ها، قطع برق یا سایر دلایل ناشناخته ممکن است باعث از دست رفتن داده‌ ها شوند، بنابراین عادت خوبی است که به طور مرتب از درایوی که فایل‌ های مهم را ذخیره می‌کند پشتیبان‌ گیری کنید. در صورت بروز مشکل، حداقل می‌توانید فایل‌ های از دست رفته را از فایل‌ های تصویر پشتیبان بازیابی کنید.

 

کپی‌ برداری سیستم / کپی‌ برداری دیسک / کپی‌ برداری پارتیشن

سیستم عامل ویندوز را بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز، برنامه‌ ها و درایورها از یک دیسک به یک SSD یا دیسک بزرگ‌ تر منتقل کنید.

کل دیسک را به دیسک دیگری کپی کنید و مطمئن شوید که محتوای دیسک منبع و دیسک مقصد دقیقا یکسان است.

یک پارتیشن را به طور کامل به مکان مشخص شده روی دیسک فعلی یا دیسک دیگر کپی کنید و مطمئن شوید که داده‌ها تغییر نخواهند کرد.

 

پشتیبان‌ گیری و بازیابی فایل

به جای کل دیسک، از فایل‌ ها (پوشه‌ های) مشخص به مکان دیگری پشتیبان‌ گیری کنید تا از داده‌ های خود محافظت کنید، بنابراین می‌توانید در صورت نیاز فایل‌ ها (پوشه‌ ها) را به سرعت از فایل‌ های تصویر پشتیبان بازیابی کنید.

 

پشتیبان‌ گیری افزایشی/دیفرانسیلی/کامل

از حالت‌ های پشتیبان‌ گیری مختلف پشتیبانی می‌شود، می‌توانید به صورت انعطاف‌ پذیر طرح‌ های محافظت از داده را انتخاب کنید که می‌تواند عملکرد پشتیبان‌ گیری را بهبود بخشد و فضای ذخیره‌ سازی را ذخیره کند و در عین حال امنیت داده‌ ها را تضمین کند.

 

بازیابی دلتا

بازیابی دلتا از فناوری تشخیص دلتای پیشرفته برای بررسی بلوک‌ های تغییر یافته روی درایو مقصد و بازیابی فقط بلوک‌ های تغییر یافته استفاده می‌کند، بنابراین سرعت بازیابی سریع‌ تر از بازیابی کامل سنتی دارد.

 

بازیابی جهانی

این ویژگی می‌تواند به ما کمک کند تا سیستم عامل ویندوز را روی رایانه‌ هایی با سخت‌ افزار متفاوت بازیابی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که ویندوز بدون هیچ مشکلی سازگاری با سخت‌ افزار کار می‌کند.

 

تغییرات نسخه Hasleo Backup Suite Free 4.9.0:

امکان نصب فایل‌ های تصویر پشتیبان فایل اضافه شد. فایل‌ های موقت هنگام پشتیبان‌ گیری به شبکه برای بهبود عملکرد پشتیبان‌ گیری به صورت محلی ذخیره می‌شوند. فایل‌ های لاگ اکنون در یک پوشه جداگانه ذخیره می‌شوند. نام دامنه/گروه کاری را در موضوع ایمیل اطلاع‌ رسانی قرار دهید. برخی از اشکالات برای بهبود کیفیت محصول برطرف شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50610 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/06 تعداد مشاهده: 365
سافت گذر